ZAJĘCIA, WARSZTATY TEMATYCZNE I KURSY 
Wszystkie zajęcia, warsztaty tematyczne i kursy składają się z: pranajamy, kundalini jogi, relaksacji i medytacji.
***
Jeśli wybierasz się do nas na zajęcia bądź 5 min wcześniej.
Na zajęcia obowiązują zapisy w formie:
* elektronicznej: joga@malaimata.pl, lub
sms'em: +48 504 100 650
***
Przypominamy, że płatność w Studio jest możliwa tylko gotówką. Płatności należy uregulować przed rozpoczęciem zajęć.

KUNDALINI JOGA & MEDYTACJA

Kiedy: 17, 24 czerwiec 2024 
Godzina: 07:00 - 08:00

Gdzie: Online Zoom

Zapisy do godz. 20:00 dzień przed


KUNDALINI JOGA & MEDYTACJA  

Kiedy: 22, 29 czerwiec 2024 

Godzina: 10:00 - 11:30

Gdzie: Wiejska 20, Komorów 

Zapisy do godz. 08:00 


KUNDALINI JOGA & MEDYTACJA  

Kiedy: 23, 30 czerwiec 2024

Godzina: 18:00 - 19:30

Gdzie: Puławska 491, Ursynów

Zapisy do godz. 10:00 



CYKL WARSZTATÓW SNR 2024/2025

"Rozwijanie Mocy do Uzdrawiania Siebie i Innych"

Kiedy: 21.09, 19.10, 16.11, 14.12, 18.01, 22.02

Godzina: 10:00 - 14:00
Gdzie: Wiejska 20, Komorów


YOGALIFE MENTORING
Odkryj najlepszą wersję Siebie...

Gdzie: Puławska 491, Warszawa, Ursynów
Gdzie: Wiejska 20, Komorów (Warszawa)

Gdzie: Online Zoom


 
Kundalini Joga to joga świadomości i doświadczania. Najbardziej uduchowiona forma jogi, składająca się z ćwiczeń fizycznych, medytacji, śpiewania mantr oraz praktyki pracy z oddechem (pranayam) pobudzając tym samym energię Kundalini. Energia Kundalini - to energia życiowa, która spoczywa u podstawy kręgosłupa, i która kierowana jest w górę, przez wszystkie czakry i kanał centralny - nadi sushumna (kręgosłup), do czubka głowy docierając w ten sposób do różnych obszarów naszego mózgu w celu osiągnięcia wyższego stanu świadomości. W Kundalini Jodze pracujemy równocześnie z trzema aspektami: ciałem, duszą i umysłem. Ten rodzaj jogi wzmacnia organizm i oczyszcza go.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ?

  • Przyjdź 10 min przed zajęciami. Zajęcia rozpoczynają się punktualnie. Osoby spóźnione nie będą mogły uczestniczyć w sesji.
  • Zalecane jest, aby ok 2 godzin przed zajęciami nie jeść.
  • Nie ćwiczymy pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.
  • O dolegliwościach i chwilowych niedyspozycjach poinformuj prowadzącego przed zajęciami.
  • Jogę ćwiczymy boso.
  • Zabierz wygodny strój do ćwiczeń, matę, poduszkę do medytacji (jeśli posiadasz) oraz coś do przykrycia podczas relaksu.
  • W zajęciach mogą uczestniczyć osoby początkujące, zaawansowane i nigdy wcześniej nie ćwiczące żadnej formy jogi.
  • Podczas wykonywania ćwiczeń słuchamy swojego ciała i odnosimy się do niego z szacunkiem.
  • Zajęcia są odpowiednie dla osób, które nie posiadają poważnych kontuzji i urazów fizycznych oraz problemów psychicznych wymagających przyjmowania silnych leków psychotropowych.