UWAGA! Od 1 czerwca 2020 wracamy do zajęć w STUDIO!
***
GRAFIK  ZAJĘĆ JOGI ONLINE| MAJ
 2020

Wszystkie zajęcia składają się z: pranajamy, jogi (ćwiczeń fizycznych), relaksacji i medytacji.
***

Zajęcia online prowadzone są na Facebooku w formie transmisji na żywo. Na zajęcia online należy zgłosić się najpóźniej 2h przed rozpoczęciem zajęć. 

Aby brać udział w spotkaniach online niezbędne jest posiadanie konta na Facebooku.

GRAFIK  ZAJĘĆ | CZERWIEC 2020
Wszystkie zajęcia składają się z: pranajamy, jogi (ćwiczeń fizycznych), relaksacji i medytacji.
Przyjdź 10 min przed rozpoczęciem zajęć. Na zajęcia niedzielne obowiązują zapisy.

OPIS ZAJĘĆ 

***

KUNDALINI JOGA - to joga świadomości i doświadczania. Najbardziej uduchowiona forma jogi, składająca się z ćwiczeń fizycznych, medytacji, śpiewania mantr oraz praktyki pracy z oddechem (pranayam) pobudzając tym samym energię Kundalini. Energia Kundalini - to energia życiowa, która spoczywa u podstawy kręgosłupa, i która kierowana jest w górę, przez wszystkie czakry i kanał centralny - nadi sushumna (kręgosłup), do czubka głowy docierając w ten sposób do różnych obszarów naszego mózgu w celu osiągnięcia wyższego stanu świadomości. W Kundalini Jodze pracujemy równocześnie z trzema aspektami: ciałem, duszą i umysłem. Ten rodzaj jogi wzmacnia organizm i oczyszcza go. 


HATHA JOGA - jest praktyką w której główny nacisk położony jest na ciało fizycznepoprzez stosowanie sekwencji asan (pozycji ciała) oraz pranajamy(techniki oddechowe). Ma to na celu uruchomienie procesów uzdrawiających organizmu oraz wyciszenie umysłu i przygotowanie go do medytacji. Praktyka w dużej części poświęcona jest pracy nad zwiększaniem zakresu ruchu, a także elastyczności stawów, mięśni i ścięgien.Część dynamiczna zajęć przyczynia się do poprawny ogólnej kondycji i wyporności organizmu.
 

JOGA DLA DZIECI - zajęcia jogi dla dzieci składają się z łagodnych asan, zabawy, pranayamy, ćwiczeń na koncentrację i uważność. Eksplorujemy odpoczynek i relaks poprzez masaże w dźwiękach mis tybetańskichi innych instrumentach rozluźniających napięcia w ciele, krótkie medytacje, zajęcia plastyczno-manulane, odpowiednie techniki oddechowe i savasanę. W ten sposób dzieci nie tylko uczą się, że ważne jest, aby od czasu do czasu odpoczywać, ale rozwijają również kreatywność. Poprzez zabawne podejście do ćwiczeń dzieci uczą się, jak rozwijać świadomość i kontrolować swój oddech, a zdolność do uspokojenia oddechu i tym samym uspokojenia całego ciała, jest ważną umiejętnością, która może zmniejszyć lęki w szkole i w życiu codziennym.

ZAJĘCIA NA ZAPISY (Sprawdź dostępność i zarezerwuj miejsce).


***

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

  • dla tych, którzy chcą pracować z osobistym tematem i konkretnym aspektem swojego życia 
  • dla sportowców, kadry instruktorskiej, zawodników i osób trenujących hobbistycznie, które chcą poprawić swoje wyniki, zredukować stres, osiągnąć spokój i równowagę emocjonalną oraz poprawić koncentrację.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ?

  • Przyjdź 10 min przed zajęciami. Zajęcia rozpoczynają się punktualnie. Osoby spóźnione nie będą mogły uczestniczyć w sesji.
  • Zalecane jest, aby ok 2 godzin przed zajęciami nie jeść.
  • Nie ćwiczymy pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.
  • O dolegliwościach i chwilowych niedyspozycjach poinformuj prowadzącego przed zajęciami.
  • Jogę ćwiczymy boso.
  • Zabierz wygodny strój do ćwiczeń.
  • W zajęciach mogą uczestniczyć osoby początkujące, zaawansowane i nigdy wcześniej nie ćwiczące żadnej formy jogi.
  • Podczas wykonywania ćwiczeń słuchamy swojego ciała i odnosimy się do niego z szacunkiem.
  • Zajęcia są odpowiednie dla osób, które nie posiadają poważnych kontuzji i urazów fizycznych oraz problemów psychicznych wymagających przyjmowania silnych leków psychotropowych.