GRAFIK  ZAJĘĆ 
Wszystkie zajęcia składają się z: pranajamy, jogi (ćwiczeń fizycznych), relaksacji i medytacji.

***
Jeśli wybierasz się do nas na zajęcia bądź proszę 5-10 min wcześniej. 
Na zajęcia tematyczne /wtorek, niedziela/ - obowiązują wcześniejsze zapisy mailowe: joga@malaimata.pl
Na zajęcia w /poniedziałki, środy i czwartki/ wystarczy zgłoszenie:  sms (tel. 504 100 650)
tego samego dnia do godz. 18:00.
***
Przypominamy, że płatność w Studio jest możliwa tylko gotówką.
***
W poniedziałki i środy zajęcia odbywają się w Studio i Online.
KALENDARZ NA CZERWIEC 2021
KALENDARZ NA LIPIEC 2021 

KALENDARZ NA SIERPIEŃ 2021 

OPIS ZAJĘĆ 

***
Szczegółowy opis zajęć zaznaczonych w grafiku kolorem pomarańczowym znajdziesz TUTAJ.

***

KUNDALINI JOGA - to joga świadomości i doświadczania. Najbardziej uduchowiona forma jogi, składająca się z ćwiczeń fizycznych, medytacji, śpiewania mantr oraz praktyki pracy z oddechem (pranayam) pobudzając tym samym energię Kundalini. Energia Kundalini - to energia życiowa, która spoczywa u podstawy kręgosłupa, i która kierowana jest w górę, przez wszystkie czakry i kanał centralny - nadi sushumna (kręgosłup), do czubka głowy docierając w ten sposób do różnych obszarów naszego mózgu w celu osiągnięcia wyższego stanu świadomości. W Kundalini Jodze pracujemy równocześnie z trzema aspektami: ciałem, duszą i umysłem. Ten rodzaj jogi wzmacnia organizm i oczyszcza go. 


HATHA JOGA - jest praktyką w której główny nacisk położony jest na ciało fizyczne poprzez stosowanie sekwencji asan (pozycji ciała) oraz pranajamy(techniki oddechowe). Ma to na celu uruchomienie procesów uzdrawiających organizmu oraz wyciszenie umysłu i przygotowanie go do medytacji. Praktyka w dużej części poświęcona jest pracy nad zwiększaniem zakresu ruchu, a także elastyczności stawów, mięśni i ścięgien.Część dynamiczna zajęć przyczynia się do poprawny ogólnej kondycji i wyporności organizmu.


***

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

  • Dla tych, którzy chcą pracować z osobistym tematem i konkretnym aspektem swojego życia.
  • Dla sportowców, kadry instruktorskiej, zawodników i osób trenujących hobbistycznie, które chcą poprawić swoje wyniki, zredukować stres, osiągnąć spokój i równowagę emocjonalną oraz poprawić koncentrację.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ?

  • Przyjdź 10 min przed zajęciami. Zajęcia rozpoczynają się punktualnie. Osoby spóźnione nie będą mogły uczestniczyć w sesji.
  • Zalecane jest, aby ok 2 godzin przed zajęciami nie jeść.
  • Nie ćwiczymy pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.
  • O dolegliwościach i chwilowych niedyspozycjach poinformuj prowadzącego przed zajęciami.
  • Jogę ćwiczymy boso.
  • Zabierz wygodny strój do ćwiczeń.
  • W zajęciach mogą uczestniczyć osoby początkujące, zaawansowane i nigdy wcześniej nie ćwiczące żadnej formy jogi.
  • Podczas wykonywania ćwiczeń słuchamy swojego ciała i odnosimy się do niego z szacunkiem.
  • Zajęcia są odpowiednie dla osób, które nie posiadają poważnych kontuzji i urazów fizycznych oraz problemów psychicznych wymagających przyjmowania silnych leków psychotropowych.