UWAGA! W trosce o nasze wspólne zdrowie i bezpieczeństwo Studio będzie czasowo zamknięte.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z warsztatów on-line!
***
GRAFIK  ZAJĘĆ JOGI ON-LINE| 23 MARZEC -
13 KWIECIEŃ 2020

Wszystkie zajęcia składają się z: pranajamy, jogi (ćwiczeń fizycznych), relaksacji i medytacji. 
Grafik zaj  32020png
***

Wszystkie zajęcia on-line prowadzone są na Facebook w formie transmisji na żywo. Każdy warsztat tematyczny ma osobną Grupę na FB. Jeśli nigdy wcześniej nie ćwiczyłeś Kundalini Jogi, odbędziemy 15 min sesję wprowadzającą przed zajęciami. Na wszystkie zajęcia należy zgłosić się najpóźniej 2h przed startem warsztatów. Aby brać udział w spotkaniach on-line niezbędne jest posiadanie konta na FB.


GRAFIK  ZAJĘĆ JOGI ON-LINE | 13 - 30 KWIECIEŃ 2020
Grafik zaj  42020png


OPIS ZAJĘĆ 

***

KUNDALINI JOGA - to joga świadomości i doświadczania. Najbardziej uduchowiona forma jogi, składająca się z ćwiczeń fizycznych, medytacji, śpiewania mantr oraz praktyki pracy z oddechem (pranayam) pobudzając tym samym energię Kundalini. Energia Kundalini - to energia życiowa, która spoczywa u podstawy kręgosłupa, i która kierowana jest w górę, przez wszystkie czakry i kanał centralny - nadi sushumna (kręgosłup), do czubka głowy docierając w ten sposób do różnych obszarów naszego mózgu w celu osiągnięcia wyższego stanu świadomości. W Kundalini Jodze pracujemy równocześnie z trzema aspektami: ciałem, duszą i umysłem. Ten rodzaj jogi wzmacnia organizm i oczyszcza go. 

***

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

  • dla tych, którzy chcą pracować z osobistym tematem i konkretnym aspektem swojego życia 
  • dla sportowców, kadry instruktorskiej, zawodników i osób trenujących hobbistycznie, które chcą poprawić swoje wyniki, zredukować stres, osiągnąć spokój i równowagę emocjonalną oraz poprawić koncentrację.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ?

  • Przyjdź 10 min przed zajęciami. Zajęcia rozpoczynają się punktualnie. Osoby spóźnione nie będą mogły uczestniczyć w sesji.
  • Zalecane jest, aby ok 2 godzin przed zajęciami nie jeść.
  • Nie ćwiczymy pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.
  • O dolegliwościach i chwilowych niedyspozycjach poinformuj prowadzącego przed zajęciami.
  • Jogę ćwiczymy boso.
  • Zabierz wygodny strój do ćwiczeń.
  • W zajęciach mogą uczestniczyć osoby początkujące, zaawansowane i nigdy wcześniej nie ćwiczące żadnej formy jogi.
  • Podczas wykonywania ćwiczeń słuchamy swojego ciała i odnosimy się do niego z szacunkiem.
  • Zajęcia są odpowiednie dla osób, które nie posiadają poważnych kontuzji i urazów fizycznych oraz problemów psychicznych wymagających przyjmowania silnych leków psychotropowych.